KÖPINFORMATION


Hur betalar jag?

Hos oss kan du betala med Klarna, VISA, MasterCard, Diners och American Express.

Var hittar jag säkerhetskoden?

På de flesta kreditkort är säkerhetskoden de tre sista siffrorna i numret ovanför signaturrutan på baksidan av ditt kreditkort. På American Express-kort är säkerhetskoden det fyrsiffriga numret på vänster eller höger sida ovanför kreditkortsnumret på kortets framsida.

Kan jag betala mot faktura via Klarna?

Vi erbjuder: 14 dagars kredittid via Klarna. Ring oss eller skicka e-post till oss om du undrar över betalningssätt.

För att kunna erbjuda dig Klarnas betalmetoder kan vi i kassan komma att dela dina personuppgifter i form av kontaktuppgifter och orderinformation med Klarna, för att Klarna ska kunna bedöma om du kan välja betalmetoderna, samt för att anpassa dem för dig. Dina personuppgifter som delas behandlas enligt Klarnas egen dataskyddsinformation.

Hur mycket kostar frakten?

Frakt är gratis inom Stockholm. Övriga landet betalar en fraktavgift.

Hur lång tid tar leveransen?

Så snart beställningen är klar för leverans kommer transportbolaget att hämta den och du kommer att få ett leveransmeddelande med spårningsinstruktioner. Din beställning kommer att levereras inom 7-14 arbetsdagar efter att du har mottagit leveransaviseringen.

Jag ångrar mitt köp, hur gör jag?

Enligt distansavtalslagen har man som konsument rätt att ångra sitt köp utan speciell anledning inom 14 dagar från det att man tagit emot varorna. Du kan inte använda fordonet och sedan returnera. Endast oanvänd vara kan returneras.

Om du ångrar ditt köp och skickar tillbaka hela din beställning så återbetalar vi det belopp du har betalat. När du ångrar ett köp ska du som kund stå för returfrakten.

Jag vill returnera en produkt

Du står för risken vid en retur till oss så tänk på att varan i originalförpackningen skall förpackas väl i ett bra ytteremballage. När du returnerar en reklamation med post är du skyldig att hålla ned kostnaden för frakten.

Bifoga alltid ett köpbevis och skriv tydligt varför du sänder varan åter till oss. Om orsaken är fel på varan, måste typ av fel anges på ett tydligt och bra beskrivet sätt. Ange hur du vill att din eventuella utbetalning ska göras. Se mer information under frågan om återbetalning. 



När en vara returneras till oss så får du som kund bekosta returfrakten. Om din retur gäller någon form av reklamation och om vi godkänner reklamationen får du ett returnummer. Vi löser inte ut varor som returneras mot postförskott eller efterkrav. Du får aktuell returadress av oss när reklamationen är godkänd.

Pengar tillbaka, vad gäller?

Återbetalningen sker så snart vi har mottagit och godkänt din retur dock senast inom 30 arbetsdagar.

Varukorg